Sås


Jag kan dock säga att samma stämmer in på mig... ;)

Åt köttbullar med hemgjorda goda såser när jag kom hem! Vilket påminner mig om denna underbara tjejs presentation SM 2011. Alltså för några helger sedan. Klicka på PLAY - you will love it!
Haha, dansen var faktiskt sjukt rolig idag. Först coaching i en timme. Det var inte speciellt seriöst. Hälften satt och stretchade. Typ två dansade och jag och några andra satt och kollade på Sofias filmer från EM! OMG vad man blir inspirerad! Sen var det lektion. Hård styrka, kondition, streching och en koreografi som Sofia hade gjort. Det var en "pardans" som var jätterolig. Jag dansade då med Isa:) Sen var det Jazz med Emma. Då övade vi piruetter, såna här med benet vid huvudet. Haha, det gick nästan!
Kram

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

PRECIS SAMMA HÄR!!!! :D

2011-06-29 @ 12:22:28
URL: http://holmarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0