Upprivet ben

Ja, eller när vi gungade så ramlade hela sitsen av så jag föll i marken! Såklart så skulle jag riva upp benet på en spik också. Men det var egentligen inte så viktigt. Ville bara skapa dramatik med min fina rubrik!
Dagen har varit mysig, vi var ute med båten på eftermiddagen och jag körde! Det var häftigt, men läskigt... Väntade hela tiden på att jag skulle köra på grund eller på någon klippa! Så jag lämnade över till morfar efter en ganska kort stund... Sen var vi i guldboda igen, superroligt. Hade tänkt att ladda upp ett filmklipp nu men det tar så lång tid för det att ladda upp på videofy.me så jag får ta det som ett enskilt inlägg.
Kram och god natt.

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Gå med i veckans blogg, får ca 900 bes! Lycka till och ha det bra, PUSS!

2011-06-28 @ 02:22:09
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0