Uppdatering från landet



I morse vaknade jag tidigt! Okej, nej jag vaknade åtta. Men för mig är det ganska hemskt eftersom jag inte har varit uppe fören tidigast tio dem senaste dagarna. Jag och Mamma åkte iallafall till Optikern för att kolla så att allt var rätt. Igår så satte jag in linserna, det tog en stund men tillslut så var dem inne. Det kliade lite när kanten skavde mot ögonlocket och så men man vänjer sig och optikern sa att jag inte skulle känna av dem efter 1-3 veckor. Så i natt sov jag med dem och sen var jag på koll i morse för att se att det hade funkat. Och det hade det! Helt perfekt ser jag redan efter första natten!
När jag kom hem så åkte jag och klippte mig. Toppade lite och så, det blev mycket fräschare! Sen bar det av mot landet igen. Jag och David (Lillebror) tog pendeln till Väster Haninge där morfar väntade och körde oss den sista biten! Vi har precis vart nere vid lilla stranden och paddlat på surfingbrädor. Det var sjukt roligt, och det har blivit så varmt i vattnet på dem senaste dagarna!
Intensiv dag va? Ja, men nu ska jag bara ta det lugnt. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0