Två svar



Jag använder mig av en webbkamera från Logitech som är hyfsat bra. Men det som ser så bra ut är det fina ljuset som lyser genom fönstret. Inte kvaliteten av webbkameran. För om du jämför med bilderna från det här inlägget (där jag då använder mig av samma) så är det verkligen dålig kvalitet! Så att det är ljuset som gjört!



Tack så jättemycket! Det värmer.
Japp, linser ska det bli. Efter att ha kollat mig i en synundersökning så visade det sig att jag var näsrsynt med 0,75 dioptrier på höger öga och 1 på vänster. Vi fick även veta om en ny metod som kallas OrtoK. OrtoK linserna är ett par nattlinser som är specialgjorda för mina ögon och som under natten formar hornhinnan så att jag kan se under dagen. Vilket är sjukt bra enligt mig eftersom jag vill slippa allt strul med glasögon och linser dagtid.
Så ja, jag ska få linser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0