The Lazy song



Gillar den här sången + den stämmer in lite på mig idag. LAT

Hejsan, nu är jag hemma efter en lång dag. Vi städade och tittade på någon konstig film, inte så jätteroligt direkt. Men nu är det över! Bara skolavslutning imorgon och sen är det LOV! Ni kan ja fatta vad jag har längtat efter det här... Jag ska ta och räkna alla dem gånger jag skrivit om sommaren och avslutningen här på bloggen...
Ikväll ska jag vara hemma och ta det lungt. Inge dans för mig eftersom jag är så trött. Tänkte läsa och skriva lite låtar:) Och sen såklart lägga sig tidigt.
Kram

Kommentarer
Postat av: elle

kan inte du göra ett inlägg imorrn o visa hur din skolavslutnings look ser ut? ;) <333

2011-06-09 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0