Styling

I helgen shoppade jag två stycken fina plagg som jag ska ge lite tips på hur ni ska matcha dem i sommar.

Plagg 1. Transparant vit skjorta från Kappahl/Barn. 179,-
Plagg 2. Glansigt lila linne från Lindex. 148,-



Den här skjortan tänker jag bära lite rockigt, knuten med en bikini under. Passar perfekt till en varm dag på stranden eller varför inte beachpartyt?



Det här linnet köper jag gärna en storlek förstort och använder som en klänning med lite boho-inspiration. Välj en fläta i håret eller midsommarkrans i matchande färger!



Samma linne kan du matcha till ett par höga shorts en sommardag som denna. För det tänker jag göra! Detta blir dagens outfit.

Vilken outfit tyckte du om mest?


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken webbkamra har du? Jag beöver en och din värkar awsome! ;)

2011-06-13 @ 13:21:12
URL: http://fashionmonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0