Secretariat

Precis tittat på den otroligt fina filmen "Secretariat" med familjen. Å vad fin! Men det som var så synd var ju att jag missade halva filmen eftersom dem såg den medan jag var på dans. Tråkigt, men hade ingen lust att se om det helt själv efteråt...
Se den! En "feelgood-film" som jag rekommenderar, ni kan se trailern här nedanför. Och ge den ett försök! Mamma berättade om den i bilen och då lät den otroligt gullig. Sen när jag kom in och läste handlingen på baksidan så tänkte jag " den här filmen skulle jag aldrig välja själv". Men jag är så glad att jag såg den! Ni kanske tycker att den verkar töntig, och kanske tycker ni det sen också. Men det tyckte inte jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0