Första lördagen på sommarlovet




Skrev en fin liten uppdatering från soffan förut men tappade internet så inlägget publicerades då tyvärr inte...
Idag var vi iallafall och shoppade i den lilla staden Falköping. Det regnade och var pisskallt. Men jag hittade faktiskt två stycken saker! En vit transparant skjorta från barnavdelningen (finaste på länge därifrån!) som jag då hittade på Kappahl. Sedan blev det linnet som jag har haft på mig på släktträffen under eftermiddagen. Ett lila glansigt oversize-linne från Lindex. Faktiskt superfint! Ni får lite bilder när jag kommer hem sen. Och ja det blir ju då imorgon. Men vi får se om jag bloggar då eftersom det är dans. Jaja, kram och vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0