Boknörd

Min moster och hennes man har ett hus på samma ö och dom kom till oss idag med båten. I båten hade dom med sig en ring att åka på efter den. Det var sjukt kul och vi höll på ganska länge! Innan dess hade vi åkt med brädan efter båten igen. Dom var ungefär lika roliga!
Om en timme så kommer Rebecka och Thomas igen. Dom äter middag hos oss, så det ska bli lite mysikt. Men nu ska jag läsa min fina bok "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow. Den handlar om en flicka som blir oönskat gravid. Rätt sorglig faktiskt. Men jag vill verkligen veta hur den slutar. Så jag ska läsa ut den och sen kanske jag skriver en liten "recension" om den.
Kram


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Tusen tack sötis :)

2011-07-02 @ 23:10:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella

Den boken är jättebra! Älskar den!

2011-07-03 @ 09:39:53
URL: http://isabellacelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0