life

Sitter här i köket i Miami och tittar igenom alla fina komentarer jag har fått på frågestundsinlägget! Gud blir så himla glad :D Tror vi är uppe i typ 20 nu men ni har typ två-tre dagar på er, så ställ fler!
Idag vaknade jag vid ungefär halv tio, sen efter frukosten så gick vi ner till polen och solade:) Igår morse åkte Ragnå ifrån oss och kvälllen innan Rosell's. Det var sååå himla mysigt att ha dom här och jag menar tre veckor utan kompisar skulle blivit liiiite boring annars:)

Första dagen på året vaknade jag 9, efter att ha gått och lagt mig halv två :))
Roligtroligt! Alla förutom Elin och anna var uppe på taket/terrassen och skålade vid tolvslaget. Vi tittade också på många fyrverkerier och såg folkgrupper i mängder stå högt uppe i skyskraperna och skåla som vi!

Jag har haft ett sådant kuul slut på 2010 och nu ska det bli en ännu bättre start på det här året.
På tisdagen åkte vi och rosells till Orlando och där åkte vi hulken.(med 7 loopar!)
VI va också inne i Harry Potter-världen som var såå cool:) + att vi åkte massa kul 3D å 4D GREJISMOJSER. Det var den roligaste nöjesparken jag någonsin varit på. Är ni någon gång i Orlando så är Universel Studios och island of adventure värt att besöka:) Klockan är 6 här och snart ska vi ut och äta på Lincoln road:) Efter det så ska vi titta på Let's Dance, sådär lite efter alla andra. Några roliga som är med i år?


Kom ihåg att fråga fler frågor i inlägget lite under:) Så ska det komma ett långt inlägg när jag kommer hem med alla finurliga små svar!
Kramar så in i *** Och massor med pussrr!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du följa min blogg? Jag skriver om min dag, och massa annat. Jag tar bilder me min kamera, som jag sen lägger ut på bloggen!! Du måste inte följa den (men det skulle vara kul om du gjorde det) men du kan väl bara gå in på den??

http://sthlmblondin.blogg.se/ <333 :) Men Du har en JÄTTEFIN blogg!!! :) <333

2011-01-10 @ 20:04:37
URL: http://sthlmblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0