Min Miami-resa

Här kommer lite bilder :)



Elin spexar vid poolen ;)



Typ första kvällen vi var där


 
Så här såg elin ut efter att jag hade fixat henne lite:) (löshår x>)



Våran solnedgång dagen innan Julafton (rejäält tillfixad)



Jul/Nyårsklänning som jag i all hast köpte dagen innan :P



egobild innan vi skulle ut på middag:)






Kvällen :)

Bilresa:






det finns många ödlor;)



.



kompishalsband :)


fontän;)


Spex på nyårsafton:)








karate!
















00.00




















Japp! Fotat har man!
Här e lite tråkiga bilder från en turist båt vi var på;)














I slutet av färden åkte vi även förbi Star Island!
Det är en ö utanför Miami Beach där alla stjärnorna bor/har hus :)

Bästa komentaren av honom som berättade när vi kom dit:
We don't know who lives here, but we know they are rich!





Och här har vi Shakiras landställe! Eiiiihhhh!!!







Det var nog alla och tack för alla ni underbara har tittat!
PUSS!!!!!


(kom ihåg att det är sista dagen att fråga på frågestunden nu, så passa på<3)











Kommentarer
Postat av: Sofie

fiina bilder<3 förutom på mej då...hmm;(( saknar!!

puss o kram

//soppie

2011-01-13 @ 21:06:22
Postat av: Ebba

Haha x) Bilderna på mej va ju jätte host, host fina... ;P



Btw, kolla min blogg som ja har typ me åtta andra människor ? :) <3

De finns en kategori som heter "Ebba" om ni bara vill läsa mina inlägg ;) <33

2011-01-14 @ 18:33:30
URL: http://cheyernas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder :) hhur många läsarer har du ungefär? Du hade väldigt många frågor.

2011-01-16 @ 11:35:58
Postat av: Emelie

Tack så mycket:)

Nja, jag hade verkligen inte väntat mig såå många frågor;) För jag har ungefär bara 40 läsare per dag;) Hehehehe, så jag har inte så många läsare;)

<3

2011-01-16 @ 14:53:52
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var nån stans redigerar du dina bilder? :)

2011-01-18 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0