sundsvall

Nu bär det av till Sundsvall! Vi åker buss i drygt 4 timmar idag. Bussen går kl 3 från Brommaplan och mamma hemtar upp mig om en kvart. Sen blir det en sjukt rolig bussresa! Vi stannar till vid Gävle och äter middag. Sedan sover vi på hotell inatt och imorgon är den stora dagen! Jag kommer tyvärr!, inte hinna äta eftersom jag ska tävla hela dagen... Tummen upp för det :))))))) Ja, sen åker vi till dansskolan i söderhamn och övernattar där. På söndagen blir det träning, både disco och street och jag och Frida hade tänkt att sno lite nya steg.

Men nu så ska jag åka strax och jag ska bära ner min 50 kilos-väska ner för trappen...Så får väl säga hej då här och så bloggar jag mer på Söndag/Måndag. Hoppas ni inte saknar mig för mke! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med att det är bra att du inte kommer hinna äta ?

2011-02-23 @ 01:11:26
Postat av: Emelie

Jag var ironisk...:)

2011-02-23 @ 08:19:19
URL: http://inspiredme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0