MornMorn

Vaknade idag utav att Elin skrek utan för min dörr. Mysigt, när man igentligen ska upp en timme senare. Jag gick iallafall upp med hoppet om att jag skulle hinna blogga lite innan jag gick. Hann ju tyvärr inte det igår. Idag blir det dans som vanligt. Börjar 20.00 - 21.30. Det är ganska långt hemmifrån också så det blir sen läggdags...
Imorn bär det av till sundsval och jag ska tävla i FEM grenar! Jag kommer seriöst dö!!! Och sen är jag ju så himmla rädd för att ta med kameran också! Om någon utav era föräldrar ska med kanske ni kan fråga lite snällt om dom skulle kunna filma under tävlingen? För jag kommer aldrig våga lämmna den ensam!

Grenarna jag ska tävla i:

Disco Singel - Guld - Jag
Disco Grupp - B-klass -  Disco Mania
Disco Par - Brons - Fabian-Jag

Hiphop singel - Guld - Jag
Hiphop par - Guld - Frida - Jag


Det ska bli kul. men jag kommer faktiskt att svimma. Aja! Vi får hoppas på det bästa!
Enorma kramar och pussar från mig!<33

Kommentarer
Postat av: nyfiken

bor du med elin plane??

2011-02-17 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0