MÅSTemanha"rubriker?

Aaa, Min älskade extrapappa har slängt mammas skridskor (dom som jag skulle ha.) Så nu blir det ju en rolig förklaring för idrottsläraren imorgon! wiii. Ska sova nu. Träningen gick verkligen inte bra. Men jag hade grymt kul! Det var Jag,  Isa och karro = Mongobarnen + Sofia'n :)
Så jag är nöjd, men nu ska jag verkligen sova eftersom man tyvärr inte har någon sovmorgon imorn! - PUSS

                                                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inget här :) Vad ska du göra ikväll då? :)

2011-02-11 @ 12:50:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0