Nytt i garderoben

Det blir konstiga tider nu. Den tiden på dygnet då jag får tag i pappas dator. Ja, då är klockan midnatt hos er och ni har nog antagligen slutat titta in på bloggen med jämna mellanrum, för att se om jag skrivit något. Så detta ser ni antagligen imorgon då. Surt...
I måndags så shoppade vi ju och det har inte blivit så mycket från mig sen dess... Så här kommer en outfit från mig och min lillasyster Elin, där vi stolta kan presentera våra nya plagg i garderoben!

Klänning - Abercrombie & Fitch
Kofta - Abercrombie & Fitch
Skor - Kenneth Cole



Blus - Abercrombie & Fitch
Shorts - Abercrombie & Fitch

Kram sålänge, nu ska jag äta middag:)


Kommentarer
Postat av: Sofiiieee

Nääääääheeeee nu blir jag jäkligt förbannad på dej o Elin, e ni i maiami!!!!! Skit :(( vad orättvist, pussa poolen åt mig typ tusen gånger ...kram<3

2011-04-23 @ 09:11:37
Postat av: Anonym

Hihi skulle bara tillägga att ja vet att det stavas miami och inte maiami...skrev lite fel ;)

2011-04-23 @ 09:14:05
Postat av: elle

åå vad snygga kläder! jag har en likadan blus som du fast vit ;) <3

2011-04-23 @ 12:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0