Never express yourself more clearly than you are able to think.


Vilka bilder man hittar på Dags dator! (jag)

Min dator är just nu upptagen, och kanske hela kvällen! Dag håller på att installerar om mina word/powerpoint program. Så nu har jag snott hans dator och tänkte att jag skulle uppdatera mig lite. Jag har ätit lite lunch och sådär. Och sen har jag suttit och blåst en bok! Haha, igår så läkte det vatten i min väska så jag har suttit och blåst med fön, varje sida upp'och'ner...  Så nu har jag tagit en paus efter exakt hundra sidor.
Kram


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

svokej :D men det är ju typ det vanliga så jag tycker det är ofta :D

2011-04-01 @ 14:53:32
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0