Hos mamma



Nu har jag kommit hem till mamma efter en halvkul dag. Vi hade mycket göraklart-tid så det var ganska roligt. Om en cirka en kvart sticker jag till pappa. Ska bara packa färdigt och så.
Jag vet egentligen inte varför jag ska dit idag. Men pappa kommer hem från Mallorca idag (det fanns ingen anledning till att han åkte dit. Och inte heller till att jag inte fick följa med... ) och vi har inte träffats på länge så jag ska vara där en dag och sedan åker jag ju på tävling i helgen. Fast pappa kommer på lördagen och hejar. Och det gör även hela falköpingsgänget! Haha det ska bli kul. Men jag kommer säkert att åka ut direkt eftersom jag kommer slå upp min fot. Rädd eftersom jag kanske får ont. Nejmen nu ska jag springa över till pappa. Ha det bra sålänge!
Kram

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas att allt är bra! :)

Kram! ♥

2011-04-07 @ 17:58:31
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0