Brun utan Sol



Har precis kletat in hela mig med jättemycket brun utan sol! Älskar iden! På vintrarna när man nästan ser sjuk ut så kommer den till räddning. Men jag brukar oftast bara använda den när det är danstävlingar! Som nu. Imorgon ska jag kleta på sista lagret och sedan så är jag väll brun och fin till på lördag! 
Brun utan sol är inte alls dyrt och därför ska du verkligen inte snåla! Smörj på snabbt och mycket annars blir det fläckigt och syns mycket tydligare!

 Finns på Åhlens för endast 89 kronor. Den dyraste är inte alltid den bästa!

P.s Ta inte i ansiktet! Det blir oftast inte bra. Använd solbuder eller något annat fiffigt!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: åh vad roligt! :) vad tälar du i för slags dans då? :D



ja det är as snyggt!

2011-04-07 @ 20:48:43
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0