3/9 Fredag

Idag vaknade jag upp med känslan i magen, skönt kort dag och sen helg. Jag går upp! Så jag gick upp och fixade mig och åkte till skolan. Det var ganska mysigt. Våran andra lektion var engelska och jag skulle redovisa min "binder" inför klassen. Haha! nemen det var lite pirrigt men också roligt c: efter det musik och sen hamburgare. Bäst ever xD efter maten hade vi bara en lektion och det var matte, och eftersom jag redan var klar så fick jag göra matteläxan till nästa vecka. Härligt det är när man kan ha lite fritid också...:] Hehe.
Efter skolan så åkte jag hem med isa och issa och vi fortsatte på en så sjukt bra låt. Jag e som en ande för dig du är...lalala resten får ni kanske höra när den är klar;) Sen efter vi hade skrivit låten så kom dom på att dom skulle sminka mig´. Haaha! Isa gjorde en discosminkning som tillhör min nya dräkt med inspiration av adam lambert.

Adam Lambert:

ni ser det gulgröna?
fint till min dräkt;)


Jag: (dålig tolkning:o)

Haha! VIsst e jag snygg.<3
här kommer dom andras sminkningar också;)


Haha oseriöst. xDDD

har´e sjukt mysigt! // Emelie


Kommentarer
Postat av: Lina

OMG! det e väll inte david?

2011-02-07 @ 16:46:06
URL: http://chewychewy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0