Halloweeen-dag;))

Idag så hade vi sovmorgon igen.! Jag kom till skolan och var helt udda eftersom jag typ var den ända som inte hade klätt ut sig. Men aja, hade en liten failad häxhatt som jag satte på huvudet. Jag var säkert superfin! Haha, på eftermiddagen så tittade klassen på film. Några hade också bakat så vi satt och proppade i oss x) Sen så hade dom flesta med sig godis och läsk också. Så jag känner att jag inte behöver så mke godis. Men gissa vad? Det kommer det ändå bli för det är H Ö S T L O V! Och inatt så ¨åker jag till Kanarieöarna. Så det ska bli supermysigt! Däremot så kommer ni nog bara höra en elr två gånger från mig kommande veckan. Utomlands och vet inte om det finns trådlöstnätverk;)<3
Aja lite bilder:


Julius...Försöker bära alla vollanger vi gjorde inför halloweendan;)



Sen kom fabian och kastade allt... x)


Johanna                             Felicia                            Karin


Felicia, elr Fabiana som hon kallas....


PussPuss/Emelie

Kommentarer
Postat av: Karl-Johan

Snygga tjejer!!! i like the girl in the middle ;)

2010-11-02 @ 18:21:09
Postat av: Daniglitter

Haha, synd att jag inte han träffa Felicia! LoL! :) Ses Emelie!

2010-11-06 @ 17:58:29
URL: http://mylifeasdani.blogspot.com
Postat av: felicia

nä gud jag ser hemsk ut! hahah

2010-11-07 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0