Shopping me Fisen♥

Idag har jag varit med min underbara vän Isa!<3 JAg vaknade halv tio idag(studiedag!xD) och åkte till hötorget med isa. Vi hade det jättemysigt och gick runt och letade massa kläder och vi flamsade så mke så att det inte är sant! Haha. Vi var inne på bik bok. Och gissa vad jag hittade? SOFIA KOLLA om du läser det här.


Asså såå fin. OCH STRASSADE OCH KLARA! Prutt att dom var liite för stora. Annars skulle jag köpt dom direkt.
Efter en stund gick vi till adidas-butiken och letade kläder till isa. Hittade en superfin färg och nästan helt perfekt...Men hon tyckte jackan satt för tight. TråkigtTråkigt*


Hihi, så nepp, den köpte vi inte heller. Aja, det blev inge idag men jag var verkligen inte på shoppinghumör! Suurt. Men efter det åkte vi hem till Isa och tittade på TV och spelade på hennes pappas Ipad. (IIhhii!) X3
Jahapp. Nu vet jag inte riktigt vad man ska säga. Jag har iaf fått många prinspussar av hennes ännu underbarare lillebrorsa.<33

Puss!



Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul!!

Du borde köpt byxorna, du skulle vara jätte chic i dem!!

♥♥♥

2010-10-11 @ 20:41:22
URL: http://maddesmaddes.blogg.se/
Postat av: Jenny Plane

Gud va roligt ni verkat ha! Jag vill följa med nästa gång! XD <3

2010-10-12 @ 08:14:39
Postat av: Emelie

Akidoki!<3

2010-10-12 @ 14:59:17
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jaaaa! XD <3

2010-10-12 @ 22:33:48
Postat av: Emelie

xDDD

2010-10-13 @ 12:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0