Riks-street

Woooho! Vaknade sju idag och åkte till tävling. Först var det par, vi koim....TREA! Woo Frida. VI e baara bäst, och vi e också uppe i guld<333 Love Yaa!<3
Efter det var det grupp, och sen nervööös singel! Jag visste redan innan jag gick in på golvet att jag skulle åka ut direkt. Det var min första guld-tävling och alla e ju as-grymma! Desutom gick det inte äns bra. Men gissa? JAg kommer vidare? Så jäkla bra. Det var även två normal så jag gick då vvidare till den sista. Då får vi väärldens bästa låt. och, jag freestylar det bbästa jag nånsin gjort. Stolt* haha! Så jag gick vidare(otroligt!) igen och sedan vare semifinal. Maja och jag var dom från BF som hade tagit sig dit. Och vi var skiitglada. Sen dansade vi semin och gissa, gick vidare igen!? Så jag kom till finalen och jag var så lycklig så att jag grät! Slutresultatet blev Sexa* Jääättenöjd!<333

Vi, någon gammal kul tävling:))

Jag, igen.  förra tävlingen när jag vann<33


Kraaaamar och pusssar! (till en specilell!)<33333

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis! :)

2010-10-16 @ 20:57:39
Postat av: Rebecka

Grattis!

2010-10-16 @ 23:01:00
URL: http://www.house-on-the-cliff.blogspot.com
Postat av: Isabella

Gu så kul Emelie!<3 GRATTTTTIISS<3 :D<33<3

2010-10-17 @ 10:29:36
URL: http://isabella.devote.se
Postat av: alexii :D <3

Grattis!:D <3



Fin blogg, och fina bilder oxå :)) <3



Kram alexii (L)

2010-10-18 @ 20:58:16
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0