Trött.

Nu har jag kommit hem från en middag på en resturang vid en hamn. Den e jättemysig och jag åt en smarrig pizza! Men nu så e jag välldigt trött och ska nog gå och lägga mig faktiskt. Typiskt mig tycker jag! Haha xD
Nemen en sak stör mig. Jag hade precis fixat en fin bakgrund och så försvinner den! och nu kan man inte gå in på den hemsidan. Jä'kligt dåligt tycker jag! Haha. Där kom mitt utbrott för kvällen! =) jaopp. skönt när det är ute.

Ikväll hade jag på mig en blommig klänning som jag köpte på salt i början av sommaren. Under det hade jag ett par hotpans och ett par klackskor till. Från DinSko. MIna örhängen var guldiga med vita pärlor i. Ganska söta faktiskt! MEn dom går inte att köpa. Eller det gör dom säkert, men det  är mammas gammla som jag fick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0