SommarBrun

Ja nu när sommaren är som hetast och härligast och du e helt chokladbrun så vill man ju ha härliga sommarkläder! En superbra affär för det är salt! Dom har härliga sommarklänningar för alla.Korta, långa, ljusa och mörka.
Jag har även köpt många nya bikinis den här sommaren. Dom har jag köpt på H&M's stora bikiniavdelning! =) Men här har ni mina top tre överdelar från H&M:

1



2



3



Jaja, nu ska jag gå och slumra. Hörs och ses i morgon men för nu; Många bamsekramar från Moii<3


Kommentarer
Postat av: M

Snygga!! ;**

Jag vill inte skriva mitt namn men jag är din föredetta bordskompis!! ;))

Vet du nu??

KRAM!!

2010-07-22 @ 18:12:17
Postat av: Tove =)

fina ! =P<3 hoppas att du har det bra! Kramis :)<33

2010-07-22 @ 20:02:59
Postat av: Muoii!<3

M?<33 tror jag veet...Var det vi som skulle(kanske) göra ngt den här sommarn?<3 Haha LOL ;**<3

Tacktack=))

2010-07-22 @ 20:06:12
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: vickanpickan <3

Fin blogg Emmi! <3 Hoppas att du har det bra på Mallis :D



miljarder kramar och blöta pössar



/vickan

2010-07-22 @ 22:41:07
URL: http://vickydisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0