29/7

Hallå i blööjsan! Idag så har det inte hänt så mke. Imorse så vaknade jag och var dö'trött.  Så jag klev upp som en zombieliknande figur och åt frukost.  Ja, elr det brukar man väl göra? Sen när jag hade blivit lite piggare så hoppah jag i poolen. Det va riktigt varmt och superhärligt. Pappa hade köpt ett par typ vattenpistoler som jag provade, och gissa hur det slutade...?
Haha, Elin blev helt nersprutad och tillslut så hoppade t.o.m pappa i i poolen och sprööta! Det var as rååligt och jättemysigt!! ;D
Efter det åt vi lunch på nåt helt mysko ställe :O Och jag åt degspaggeti med äckelsås. Det var super"GOTT"xD<3Nu sitter jag h'r hemma och tittar på allas facebook-inlägg:

REGN!!

Blixtar å dunder ;(

mihi. Jag säger bara. NÄ här e det sommar och sol xD<3 Så nu sitter jag här ute och det plaskar i poolen. SKa nog ta och hoppa i. SÅ,,

Bye bye i blöjjsan=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0