Svar på Tal

Fråga/Komentar:

Asssåå jag stog vid dig innan du skulle köra och då hörde jag en tjej fråga dig om att du hade fina stenar , varför gjorde hon det??? Tycker inte du det var fult av henne ?

Svar:

För det första: Hur i hela världen skulle jag kunna veta varför hon frågade?? Kanske för att hon tyckte dom var fina? Eller så tyckte hon dom var jättefula och ville bara håna mig. Vem vet...?

Men om jag tyckte att det var fult av henne?:
Nej absolut inte! Jag tycker precis tvärt om. Vi människor älskar att få komplimanger. Och om någon lägger märke till mina stenar och undrar vart jag köpt dom då ser jag det som en komplimang. 
Det är klart att jag inte tyckte det var fult! Jag tyckte bara att det var roligt och jag blev glad av det.
Komplimanger behöver man och du var lite konstig som verkade tro att jag tog illa upp.



Om du ställer en kul liten fråga i någon komentar så skriver jag den i ett inlägg så får du ditt svar enkelt,kul och lite längre! Kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vaddå stenar? På nåt smycke eller? Fattar ingenting, haha :)

2010-12-21 @ 16:53:50
Postat av: Emelie

Stenar på dräkten på danstävlingen:) Haha!

2010-12-21 @ 17:01:51
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejj , så du tyker inte det var taskigt av henne ? jag menar tänk ifallatt du inte ville säga vart du köptte stenarna...

2010-12-21 @ 17:06:41
Postat av: Anonym

och hur kunde hon fråga det ?? ni känner väl inte ens varandra ??

2010-12-21 @ 17:08:00
Postat av: Emelie

Om jag inte vill säga var jag köpt stenarna så gör jag inte det!?

Inte mer än så. Men man kan ju fortfarande vara glad över att någon uppmärksammar det:)



Varför behöver man känna varandra för att kunna prata? Och hur visste du att vi inte gick på samma ballett när vi var tre!?

2010-12-21 @ 18:37:05
URL: http://inspiredme.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejj , så du skulle kunna gå fram till henne och säja att hennes dräckt var fin . eller du kanske inte tyckte dett???

jag tycker också att din därckt är fin men skulle aldrig våga äsga det i verkligheten , för jag känner inte digg

2010-12-24 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0